Och vinnaren är........

Tjaba tjena hallå!!

Som vissa av er vet hade vi en tävling för ett tag sedan. Tävlingen gick ut på att man skulle skriva om vad man gjorde för miljön. Alla ni som deltog hade väldigt bra bidrag. De var verkligen jättekul att ni ville dela med er om era miljövänliga handlingar.
Men tyärr kan vi bara ta ut en vinnare.
Och vinnaren är GUNILLA STRÖM!!
Postad av Gunilla Ström:
Hej, jag bor i Ale och arbetar i Göteborg och cyklar nästan varje dag förutom vid förkylnings symtom. Det hjärper miljön och även min egna hälsa. Jag sopsorterar också och pantar burkarna efter varje fest. hoppas jag vinner för behöver lära mig mer om ekologiskt mat och olika maträtter :) Tack för en fin läsning tjejer!


Du får nu en av våra bästa kokböcker för recept på ekologiska maträtter!
Hoppas du kan njuta och fortsätt dela med dig av dina kunskaper! :D

Brudarna på ekoapa bloggen gratulerar! :D

Kommentarer
Postat av: Gunilla Ström

Ojojoj!! Men va roligt!:D Det var en väldigt bra tävling som fick en att verkligen tänka på vad gör man egentligen för miljön.

Ser framemot att lära mig massa nya recept.

Tack för en underbar blogg och era intressanta tips.

Mvh Gunilla Ström

2010-10-22 @ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0