Sminka dig grönt!

Hej alla fans!
Att sminka sig är för majoriteten av de feminina könet en sak som vi gör varje dag, utan att ens tänka efter så mycket vad det är vi kletar på. Om det är miljövänligt eller inte tror jag inte det är någon av er som tänker på?

Faktum är att de flesta smink produkter inte är det. Men det finns faktiskt märken som framställer smink som värnar om miljön, samtidigt som de är skonsammare och bättre för din egen hud också.

Jag har kollat bland olika sådana märken och funnit min favorit som jag tänkte visa för er.

Nämligen Aubrey Organics

Aubrey Hampton som är grundare av Aubrey Organics följer en enkel filosofi: Att perfekta ingredienser ger en perfekt produkt. Idag tillverkar han produkter som grundar sig på traditioner från flera tusen år sedan och som kommer från vår natur.

Varje enskild produkt är komponerad av Aubrey själv, de är kreativt utvalda för att fungera i harmoni med naturen. Han accepterar bara de bästa källorna av ingredienser från hela världen och varje ingrediens testas så att de motsvarar de höga kraven. Alla produkter från Aubrey Organics är handgjorda i små batcher och noga kontrollerade under processen.

Det finns ingenting att vara rädd för i Aubrey Organics produkter, kommer från naturen!


Mina favorit tips från Aubrey Organics:


Löst baspuder som blandas fint med din egen hudton, jämnar ut ojämnheter och ger din hud en hälsosam lyster. Framtagen av rikt, naturligt silkespuder med naturliga färger. Använd tillsammans med Silken Earth Powder Blushes för en komplett look. Levereras i en väl tilltagen box som räcker länge!

Pris: 267kr.



Proffessionell makeup-borste som ger ett vackert naturligt resultat varje gång. Tillverkad av finaste naturhår och framställd utan att djur blir lidande.

Pris: 227kr.



Läppglans som tillför en riklig glans och en mjuk naturlig färg samtidigt som den vårdar med organisk sheasmör och andra mjukgörande ämnen.

Pris: 127 kr.

Hoppas ni tar in det här nu och testar mina tips! To all smart girl out there!

/ Josefin, Josse, Anna& Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0