Tävlingsdax! - Vad gör du för miljön?

Hej alla glada miljövänner!
Då va det tävlingdax här på bloggen!

På pris hyllan står en ekologisk kokbok med underbara recept på både lättlagade och goda rätter!

Så till själva tävlingsmomentet.
Tävlingsreglerna är enkla.

1. Gör något bra för miljön.
2. Kommentera det här inlägget och beskriv vad du har gjort, så har du en chans att vinna.
3. Länka till den här tävlingen (från din blogg), så har du ytterligare en chans att vinna.
Hur simpelt var inte det?

Vi väljer ut den mest inspirerande bidraget som vinnare!

Tävlingen pågår till den 5/10
Vinnaren meddelas här på bloggen den 7/10

Så gör något bra och vinn!!!!

Lycka till!
/Josefin,Josefine,Anna och Jennie

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill vara med och tävla!

Hemma så källsorterar vi glas, plast, plåt, papper och kartong var för sig!! Bara för det tycker jag att jag förtjänar att vinna :)

2010-09-30 @ 14:41:32
Postat av: Johan Wiik

Hejsan! Jag gillar eran blogg väldigt mycket, mycket intressant läsning. jag åker buss varenda dag till jobbet även ifall de tar lite längre tid än med bil så gör jag det för miljöns skull. Jag äter väldigt ekologiskt också så hoppas jag vinner!

2010-10-05 @ 10:37:36
Postat av: Gunilla Ström

Hej, jag bor i Ale och arbetar i Göteborg och cyklar nästan varje dag förutom vid förkylnings symtom. Det hjärper miljön och även min egna hälsa. Jag sopsorterar också och pantar burkarna efter varje fest. hoppas jag vinner för behöver lära mig mer om ekologiskt mat och olika maträtter :) Tack för en fin läsning tjejer!

2010-10-05 @ 10:38:36
Postat av: Sanna Danielsson

Godmorgon miljö smarta brudar!

Jag försöker vara lite miljö smart genom att alltid dra ut kontakter, laddare, platt tång och massa annat som drar ström. Jag åker kollektivt även varje dag :D

Tack för en underbar blogg.

2010-10-05 @ 10:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0